sobota, 22 czerwca 2013

Sosy pomidorowe Italiamo z Lidla - wartości odżywcze

W ramach uzupełnienia poprzedniego posta poświęconego produktom, na które warto zwrócić uwagę przy okazji tygodnia włoskiego w Lidlu chciałabym podzielić się z Wami moim znaleziskiem - czyli tabelami wartości odżywczych tych sosów, które udało mi się wyszukać na włoskich stronach internetowych. Na etykietach producent nie podaje zestawienia wartości odżywczych a wiem, że dla niektórych z Was jest to tak samo ważne jak dla mnie :)



3 komentarze:

  1. Bardzo lubię sosy włoskie z Lidla,są idealne do makaronu na szybki obiadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znalazłam dziś do nich nowe zastosowanie - smaruję nimi kanapki. Zwykle zamiast masła stosuję serek albo ajvar, a teraz mam jeszcze do wyboru cztery smaki sosów :)

      Usuń
  2. Do kanapek jeszcze nie próbowałam, ciekawy pomysł, tydzień włoski w lidlu to jeden z moich ulubionych, sosy zawsze kupuję :)

    OdpowiedzUsuń